De diagnose van je winkelnetwerk na corona

Download de 6 adviezen

Is jouw winkelnetwerk winstgevend?

Het beheer van een winkelnetwerk is een dynamische en continue taak, die aandacht vraagt voor veel aspecten. Een economische crisis zal de behoefte aan winstgevendheid en zelfs aan herstructurering vergroten.

Terugkerende vragen zoals:

  • Waar kunnen we nieuwe winkels openen?
  • Waar kunnen we ons marktaandeel vergroten?

maken nu stilaan plaats voor doelmatige, kostenverlagende overwegingen zoals:

  • Wat is de impact van een winkelsluiting of -verhuizing?
  • Hoe kunnen we een goede marktdekking behouden met minder verkooppunten?

In dit artikel vindt je een aantal adviezen om vanuit analyse post-corona naar je winkelnetwerk kijken.

Wij helpen klanten in verschillende sectoren bij de uitbreiding en aanpassing van hun netwerk van verkooppunten. Dankzij deze ervaring en de voortdurende verbetering van de analytische modellen bieden wij een volledig en betrouwbaar antwoord op je behoeften aan winkelnetwerk optimalisatie.

Vul je gegevens in en lees de 6 adviezen

Vul onderstaand formulier in om onze Whize brochure te ontvangen. De gegevens die je invult, gebruiken we om je te inspireren met nieuwe, relevante content. Voor meer informatie, lees ons privacy beleid.

Nog meer inspiratie: