Onbetwist
marktleider
Whooz is niet nieuw. We zijn onbetwist marktleider en vinden onze oorsprong in Experian. Door afsplitsing is er een organisatie ontstaan met hernieuwde focus en grote ambities. We verzamelen en verrijken al 35 jaar consumentendata en maken ook nog steeds deel uit van een wereldwijd netwerk.
Van leuk werk komt goed werk
Whooz koestert een informele en nieuwsgierige cultuur waar mensen oprecht blij worden van data. Van leuk werk, komt goed werk, niet waar? Als deze tot nieuwe toepasbare inzichten leidt, worden we al helemaal vrolijk. Dat verveelt nooit en dat merken we elke dag. Let's have fun!
Het Whooz team staat klaar om jou te helpen
Chris Veenstra
Whooz Selling
Met de nuchtere kijk van een noorderling denkt Chris met je mee. Hij is pas tevreden als jouw organisatie waarde haalt uit onze kennis en data.
Erik van der Eijk
Whooz Consulting
Het kan altijd beter volgens Erik. Daarom neemt hij de tijd om klantgericht te experimenteren. Zijn motto: 'Either we win, or we learn'.
Jan Louwris
Whooz Selling
Na 15 jaar is Jan gepokt en gemazeld. Dagelijks orakelt hij zijn ervaring en ideeën bij klanten, gratis en voor niets. Hoe commercieel is dat?
Laura Sanders
Whooz Analyzing
Data liegt niet. Maar als je data niet snapt, heb je niets aan de waarheid. Laura snapt data, vertaalt en verhaalt het naar begrijpelijke inzichten.
Maaike Jorink
Whooz Analyzing
Als afgestudeerd psycholoog doorgrondt Millenial Maaike niet alleen data en technologie, maar ook de drijfveren achter consumentengedrag.
Marian Berenpas
Whooz Analyzing
Hocus Pocus Berenpas. De magie van big data heeft voor haar geen geheimen. Marian tovert met data en maakt het toegankelijk en toepasbaar.
Marianne van Zundert
Whooz Analyzing
Van leuk werk, komt goed werk. Marianne is het levende bewijs, want ze houdt het al heel lang bij ons uit. En onze klanten met haar. Hoe leuk is dat?
Max Balm
Whooz Selling
Geboren en getogen in Den Haag. Recht voor z’n raap, maar met een glimlach. Van Retail tot Vastgoed en Overheid tot e-Commerce. Max helpt je graag met jouw vraagstukken.
Olaf van Rijn
Whooz Selling
Amsterdamse bluf in de Hofstad. Olaf heeft een antenne voor het signaleren van klantbehoeften en weet overal chocola van te maken.
Peter Achterberg
Whooz Analyzing
Big data is booming; de mogelijkheden lijken eindeloos. Toch wijst de praktijk anders uit. Peter is dataspecialist, -pragmatist en vooral -realist.
Rob Klanderman
Whooz Supporting
Rotterdamse nuchterheid in de Hofstad. Met een scherp oog voor klantbehoeften is hij de chocolatier van Marketing & Sales Support.