Wie is Whooz?

Al 35 jaar dé Segmentatiespecialist met kennis en ervaring in wereldwijd netwerk

Onbetwist
marktleider

Whooz is niet nieuw. We zijn onbetwist marktleider en vinden onze oorsprong in Experian. Door afsplitsing is er een organisatie ontstaan met hernieuwde focus en grote ambities. We verzamelen en verrijken al 35 jaar consumentendata en maken ook nog steeds deel uit van een wereldwijd netwerk.

Van leuk werk komt goed werk

Whooz koestert een informele en nieuwsgierige cultuur waar mensen oprecht blij worden van data. Van leuk werk, komt goed werk, niet waar? Als deze tot nieuwe toepasbare inzichten leidt, worden we al helemaal vrolijk. Dat verveelt nooit en dat merken we elke dag. Let's have fun!

Het Whooz team staat klaar om jou te helpen

chris-veenstra.jpg

Chris Veenstra

Whooz Selling

Met de nuchtere kijk van een noorderling denkt Chris met je mee. Hij is pas tevreden als jouw organisatie waarde haalt uit onze kennis en data.

ed-250x250.png

Ed Kassens

Whooz Innovating

Eens een dataholic, altijd een dataholic. Al 35 jaar dompelt Ed zich onder in data en zoekt hij naar nieuwe inzichten en toepassingen.

erik-250x250.png

Erik van der Eijk

Whooz Consulting

Het kan altijd beter volgens Erik. Daarom neemt hij de tijd om klantgericht te experimenteren. Zijn motto: 'Either we win, or we learn'.

jan-250x250.png

Jan Louwris

Whooz Selling

Na 15 jaar is Jan gepokt en gemazeld. Dagelijks orakelt hij zijn ervaring en ideeën bij klanten, gratis en voor niets. Hoe commercieel is dat?

laura-250x250.png

Laura Sanders

Whooz Analyzing

Data liegt niet. Maar als je data niet snapt, heb je niets aan de waarheid. Laura snapt data, vertaalt en verhaalt het naar begrijpelijke inzichten.

maaike-250x250.png

Maaike Jorink

Whooz Analyzing

Als afgestudeerd psycholoog doorgrondt Millenial Maaike niet alleen data en technologie, maar ook de drijfveren achter consumentengedrag.

marian-250x250.png

Marian Berenpas

Whooz Analyzing

Hocus Pocus Berenpas. De magie van big data heeft voor haar geen geheimen. Marian tovert met data en maakt het toegankelijk en toepasbaar.

marianne-250x250.png

Marianne van Zundert

Whooz Analyzing

Van leuk werk, komt goed werk. Marianne is het levende bewijs, want ze houdt het al heel lang bij ons uit. En onze klanten met haar. Hoe leuk is dat?

max-250x250.png

Max Balm

Whooz Selling

Geboren en getogen in Den Haag. Recht voor z’n raap, maar met een glimlach. Van Retail tot Vastgoed en Overheid tot e-Commerce. Max helpt je graag met jouw vraagstukken.

olaf-250x250.png

Olaf van Rijn

Whooz Selling

Amsterdamse bluf in de Hofstad. Olaf heeft een antenne voor het signaleren van klantbehoeften en weet overal chocola van te maken.

peter-250x250.png

Peter Achterberg 

Whooz Analyzing

Big data is booming; de mogelijkheden lijken eindeloos. Toch wijst de praktijk anders uit. Peter is dataspecialist, -pragmatist en vooral -realist.

Rob Klanderman

Whooz Supporting

Rotterdamse nuchterheid in de Hofstad. Met een scherp oog voor klantbehoeften is hij de chocolatier van Marketing & Sales Support.