Nederland in beeld: Lifestyle onderzoek 2024

Het lifestylegedrag van Nederlandse huishoudens in kaart gebracht.

Lifestyle inzichten

De laatste jaren hoor je veel over duurzaamheid, veranderend mediagebruik en kostenbesparing in deze dure tijden. Onderwerpen die invloed hebben op de portemonnee van jouw doelgroep en medebepalend zijn voor het maximale rendement wat je uit deze doelgroep behaalt.

Whooz heeft onderzoek gedaan hoe deze hedendaagse thema’s leven bij de huishoudens binnen Whize segmenten. Hierbij hebben we de informatie over Nederlandse huishoudens gekoppeld aan grootschalig marktonderzoek dat representatief is voor de Nederlandse bevolking en inzicht geeft in vele thema’s, zoals koopgedrag, financiële zaken of mediaconsumptie.

Een aantal interessante inzichten hebben we voor jou op een rij gezet in het Lifestyle onderzoek 2024 'Nederland in beeld'. Welke trends zien we bij online aankopen en mediagebruik? Welk Whize segment koopt functioneel en welk segment wil hét nieuwste product hebben? Welk segment staat het meest open voor duurzaamheid? Vraag de Lifestyle rapportage 2024 aan en kom alles over het onderzoek te weten.

Vraag de Lifestyle rapportage 2024 aan

Vul je gegevens in om de rapportage aan te vragen.

Meer inspiratie