De kracht van segmentatie: Persona's

De eisen, de voordelen en hoe adverteerders dit toepassen

In een wereld die versneld verandert, geloven we dat continu klantinzicht het kompas is dat de weg wijst naar het beste resultaat. Hoe meer je van je doelgroep weet, hoe beter je haar kunt vinden, boeien, activeren en binden.

Bedrijven beschikken over steeds meer data, maar hoe kun je al die data gebruiken om op een slimmere manier je doelen te bereiken? Hoe kun je verbanden leggen en conclusies trekken uit deze grote hoeveelheid data? Hoe vertaal je al deze inzichten naar succesvolle en relevante interacties met je klant of prospect?

In deze white paper leggen we uit wat persona’s zijn, wat de voordelen van een persona-indeling zijn, hoe persona's gemaakt worden en ten slotte hoe je ze kunt toepassen. Stichting Rotterdam Festivals en Foodbase Wageningen vertellen hoe zij de Whooz segmentatiedata hebben ingezet voor het maken van persona’s en hoe zij deze vervolgens hebben toegepast.

Download de Whizepaper over het belang van Persona's

Vul onderstaand formulier in om onze Whize brochure te ontvangen. De gegevens die je invult, gebruiken we om je te inspireren met nieuwe, relevante content. Voor meer informatie, lees ons privacy beleid.

Nog meer inspiratie: