Whize shopping

Slim gebruik van data voor retailers

Download Whize Shopping brochure

Whize Shopping segmenten

Whooz heeft speciaal voor de (non-food) retailmarkt een segmentatie ontwikkeld die alle Nederlandse huishoudens in kaart brengt en indeelt in 7  Shopping segmenten:

  • Heavy Shoppers
  • Prijsbewuste Shoppers
  • Kwaliteit Shoppers
  • Idealistische Shoppers
  • Budget Shoppers
  • Functionele Shoppers
  • Offline Shoppers

De Whize Shopping segmenten helpen je om jouw klanten in kaart te brengen en ze een gezicht en profiel te geven, zowel online als offline.

Wie is mijn klant?

Deze segmenten geven je een duidelijk antwoord op vragen als:

  • Hoe vaak of hoe specifiek shopt mijn klant of prospect online?
  • Hoe vaak bezoekt deze fysieke winkels?
  • Hoeveel besteedt een huishouden jaarlijks aan retail?
  • Welke motivatie schuilt er achter de aankopen?
  • Hoe reclamegevoelig is mijn klant?

Met de Shopping segmenten weet je dus wie je klant is, hoe deze zich gedraagt op bestedingsgebied en welke triggers werken of juist niet. En hoe meer je van je doelgroep weet, hoe beter je haar kunt vinden, boeien, activeren en binden.

whize-shopping-afbeelding.png

Wat kun je met Whize Shopping?

voordelen-whize-shopping.svg

Whize Shopping brochure

Welk Shopping profiel past bij jouw doelgroep?

Vul het formulier in en kom te weten welk Whize Shopping profiel bij jouw doelgroep past.

Vul onderstaand formulier in om onze Whize brochure te ontvangen. De gegevens die je invult, gebruiken we om je te inspireren met nieuwe, relevante content. Voor meer informatie, lees ons privacy beleid