Whize Shopping - segmentatie voor retail
Whooz heeft speciaal voor de (non-food) retailmarkt een segmentatie ontwikkeld die alle Nederlandse huishoudens in kaart brengt en indeelt in 7 Shopping segmenten. De Whize Shopping segmenten helpen je om jouw klanten in kaart te brengen en ze een gezicht en profiel te geven, zowel online als offline.
Deze segmenten geven je een duidelijk antwoord op vragen als:
- Hoe vaak of hoe specifiek shopt mijn klant of prospect online?
- Hoe vaak bezoekt deze fysieke winkels?
- Hoeveel besteedt een huishouden jaarlijks aan retail?
- Welke motivatie schuilt er achter de aankopen?
- Hoe reclamegevoelig is mijn klant?
Met de Shopping segmenten weet je wie je klant is, hoe deze zich gedraagt op bestedingsgebied en welke triggers werken of juist niet. En hoe meer je van je doelgroep weet, hoe beter je haar kunt vinden, boeien, activeren en binden.
De voordelen van Whize Shopping
De 7 Shopping segmenten
- Heavy Shoppers
- Prijsbewuste Shoppers
- Kwaliteit Shoppers
- Idealistische Shoppers
- Budget Shoppers
- Functionele Shoppers
- Offline Shoppers
Whize Shopping brochure
Welk Shopping profiel past bij jouw doelgroep?
Vul het formulier in en kom te weten welk Whize Shopping profiel bij jouw doelgroep past.
Vul onderstaand formulier in om onze Whize brochure te ontvangen. De gegevens die je invult, gebruiken we om je te inspireren met nieuwe, relevante content. Voor meer informatie, lees ons privacy beleid.