Whize kenmerken
Whooz creëert inzichten met de beste databronnen en methodologieën. Door het combineren van deze verschillende bronnen en gebruik te maken van een vooruitstrevend statistisch proces zijn we in staat om een zeer gedetailleerde, nauwkeurige, actuele en betrouwbare database van alle 8 miljoen Nederlandse huishoudens op te bouwen.
Onze database bevat een groot aantal onderscheidende variabelen en geeft inzicht in specifieke kenmerken en in de levensstijl van alle huishoudens in Nederland. De Whize kenmerken zijn socio-economische, demografische en woningkenmerken, zoals inkomen, leeftijd, gezinssamenstelling, opleiding, tijdsduur huidige bewoning, etc.
Modules Whize kenmerken
De Whize Kenmerken zijn onderverdeeld in een aantal modules:
- Socio-demografie
- Socio-economie
- Woning: Algemeen, Bouwkundig en Waarde
- Verhuizingen
- Bedrijfsregistraties/type adres
- Huishoudbestedingen
- Woonbehoeften
- Marketingcommunicatie
- Lifestylemodelllen
Meer dan 2000 voorspellingsmodellen
Wij beschikken over een databibliotheek van meer dan 2.000 voorspellingsmodellen op het gebied van consumentengedrag. Deze zijn alleen op huishoudniveau beschikbaar. De Whize Modellen zijn in diverse modules beschikbaar en zijn verdeeld o.a. in productcategorieën, en (aankoop) gedrag van de Nederlandse consumenten.
- Vakanties en uitstapjes
- Interesses en activiteiten
- Vervoer
- Reclame en media
- Dranken
- Gezondheid en persoonlijke verzorging
- Winkelen
- Communicatie en nieuwe media
- Financiën
- Schoonmaakmiddelen
- Bezit
- Hypotheken, leningen en verzekeringen
- Voeding
- Kinderen
- Huisdieren
- Wonen/huishoudenstatistiek
- Leesintensiteit
- Overige media
[HORIZONTALE LIJN]
Meer inspiratie
Wil jij weten hoe jij de Whize data kunt inzetten om je conversie te verhogen?
Laat je gegevens achter en we gaan aan de slag!