Klant- en marktinzicht

Van data naar inzicht in het licht van jouw business.

Hoe je doelgroep er ook uitziet, wij weten hem scherp vast te leggen

Zonder klanten is een bedrijf niets waard. Een goed begrip van wie de klant nu eigenlijk is heeft daarom grote waarde. Door jouw data te combineren met de rijke consumentendata en -segmentaties van Whooz, ontstaat nieuwe informatie die je organisatie kan gebruiken voor het analyseren van consumentengedrag.

Nadat jouw data met die van ons gekoppeld is, bepalen we nauwgezet wat de eigenschappen zijn van jouw klant en doelgroep. Bij welke doelgroep scoor je goed en waar laat je nog kansen liggen? De resultaten stellen jou in staat om doelgroepgerichte acties te ontwikkelen, klantrelaties te versterken en nieuwe markten te benaderen. 

[HORIZONTALE LIJN]

Hoe doen wij dit?

De waardevolle inzichten uit onze analyses presenteren wij in korte, bondige en overzichtelijke rapportages en dashboards. We lichten de analyses toe binnen het perspectief van jouw business en doelstellingen.  

We helpen je natuurlijk graag met het maken van inzichtrijke analyses. Maar misschien wil je liever zelf met de data aan de slag. Ook dat is mogelijk. Op basis van jullie specifieke business behoeften bepalen we samen welke data relevant is en welk format en welke structuur het beste aansluiten. De gekozen variabelen ontvang je snel en veilig via ons sFTP platform. Of je kunt gebruik maken van de Whooz Webservice voor realtime en online inzicht in jouw doelgroep

Wil jij ook inzicht in je doelgroep?

Laat je gegevens achter. Dan nemen wij contact met je op en analyseren we hoe we de eigenschappen van jouw klant en doelgroep optimaal kunnen benutten.